niedziela, 16 czerwca 2013

Wydarzenie!!!

Witajcie zapomnijmy dzisiaj o tym ''wypada czy nie'' bo to co przezylam w piatek,  wytracilo mnie z rownowagi i myslalam ze, ze smiechu pekne i rozpadne sie na jednostki pierwsze. Sluchajcie wybralama sie w celu oszczedzania oczywiscie, na zakupy do Tkmax ,cos niecos wpadlo mi w oko, jakies dzinsy w tygrysi wzorek i cieniutka jak nie wiem co bluzeczka, biala i potem chcialam rzucic tylko okem na buty, bo ostatnio nic nie bylo w moim rozmiarze, i jaka niespodzianka bylo cos interesujacego, wiec zaczelam przymierzac. Kobieta w ferworze zakupow musi jakos szczegolnie chyba wygladac, bo zauwazylam katem oka ze, jakis facet mnie obserwuje, ale buty sa wazniejsze, wreszcie po jakims czasie wybralam jedna pare i jak spojzalam na zegarek to myslalam ze zemdleje, moja psinka czeka!!!! Polecialam do kasy, na szczescie bylo tylko pare osob i bardzo szybkim krokiem do wyjscia i dalej w kierunku przystanku tramwajowego. Ostatnie 50 metrow bieglam, nie baczac na czerwone swiatlo, bo zobaczylam ze, tramwaj nadjezdza. Odetchnelam gleboko siadajac, i slysze jak ktos obok mnie sapie rowniez.. Wyobrazcie sobie moje zdumienie jak zobaczylam tego samego faceta ze sklepu!!! Zdebialam, ale mysle sobie no coz tez sie spieszyl, w najczarniejszych myslach nie przypuszczalam, a przekonalam sie ze to prawda w nastepnej chwili , ten facet mnie podrywal, zaprosic mnie chcial biedaczek na kawe!!!  No coz musial odejsc z kwitkiem oczywiscie.I wysiadl na nastepnym przystanku, I to bylo takie przezycie, ja jestem kobieta, ktora prawie nigdy faceci nie podrywali, dopiero po szescdziesiatce mnie to dotknelo....
No dobra a dzisiaj chcialam wam pokazac w co bylam ubrana w tym dniu, bo moze to moj szyk i ubior spowodowal, ze facet ruszyl do ataku..
Z moja nieodlaczna sunieczka.









mam taki maly dylemat na plaskim czy na obcasie nosimy dlugie spodniczki???

                                                          Spodniczka-jersey, Handmade, uszyta z 6 klinkow na praktycznej                                              gumce w pasie
                                                          Marynarka- H&M
                                                          Bluzeczki, Naszyjnik- Esprit
                                                          Buty- NN
                                                          Koszyk-uwaga Aldi!!
I moje kochane jeszcze jedno pytanko jak mam wykonczyc dekolt w cienkim szyfonie??

       Dol i rekawki wykonczylam jakos ,ale boje sie tej samej metody stosowac do dekoltu przez skosy,niemam wprawy zupelnie   Pomozcie!!!
I to by bylo dzisiaj na tyle dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze, serdecznosci                                             

62 komentarze:

  1. Ślicznie i jaki słodki piesek! Uwielbiam Tk Maxx;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ten Tk Maxx jest diabelnie podchwytliwy, trzeba strasznie uwazac.....pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. barbara50witaj Izabelo wcale się nie dziwie facetowi ze chciał się z Toba umowic na kawe wyglądasz super i może trzeba było sprobowac pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Basiu za mile slowa, ja jestem szczesliwa mezatkaod 31lat,wiec po co mialabym probowac. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Hej Kochana! Wcale się nie dziwię biedaczkowi! Taka laska z Ciebie, że mein Gott! Cudownie wyglądasz!!! Cudowny psiak:)
    Pozdrawiam Cię Izuniu!
    Anna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja kochana psineczka....dziekuje Aniu buziaczki

      Usuń
  4. :-) No ja się też nie dziwię facetowi! ;-) Babka pierwszej klasy z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś, ja faceta rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do butów to zależy... Obcasy są dobre na wszystko.. może prócz sprintów zakupowych ;) Fajna historia z tym facetem. I tak jak dziewczyny napiszę, że wcale się nie dziwię, bo stylowych babek jak na lekarstwo.
    Jak niedawno założyłam nomen omen krótką sukienkę to nawet kierowca tira się zatrzymał mimo, że miał pierwszeństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz juz wiemy jak sie nalezy ubierac:)) usciski i usciski

      Usuń
  7. Ładna kobieta, stylowo ubrana to nie ma się co dziwić:) Musi mu być teraz bardzo przykro. Wiesz, ja noszę spódnice różnie, zależy od okazji, na jaką idę, intensywności dnia itp. Uważam, że takie spódnice lepiej wyglądają z wysokimi obcasami (niestety), choć płaskie w przypadku spódnic do ziemi są bezpieczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wlasnie,bezpieczniejsze z ust mi to wyjelas chyba ze trzy razy sie zamotalam...w obcas pozdrawiam i usciski

      Usuń
  8. Me gusta mucho tu look, la falda es muy bonita y el look es muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. " ta dziewczyna czar w sobie ma,
    ona musi być dzisiaj moja..."
    tak sobie jakoś biedaczek pomyślał, tylko po niemiecku, naturalnie:)).
    Pierwszorzędna historia, pokazująca, że są jeszcze prawdziwi mężczyźni reagujący prawidłowo na świetne babki.
    Ten, tego... a przystojny był choć odrobinkę?

    Dekolt najładniej wyglądałby oblamowany. Tą samą tkaniną albo tą drugą, nieco grubszą. Wiem, ciężka sprawa. Pozostaje popróbować na skrawku materiału lub poczekać na inną radę:).
    Miło pozdrawiam najbardziej rozrywaną w całym Bonn sześćdziesięciolatkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przystojny nawet byl, ale jak sie pochylil a reke mial uniesiona to z pod pachy piekny zapach starego potu zalecial, ze sie malo co nie po... zwymiotowalam.
      ale sie usmialam za ta najbardziej rozrywaną w całym Bonn sześćdziesięciolatke to jakby nie o mnie bylo, jakbys byla pod reka to bys oberwala:))))trzymaj sie zimno. od jutra upaly ha ha ha

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Joanno, moja droga, a gdzie porada he?? Buziaczki

      Usuń
  11. Ej, Izabello i Ty się dziwisz facetowi? - spojrzyj na zdjęcia - jesteś śliczna, szczególnie gdy się śmiejesz. Elegancka i w dobrym stylu ubrana.
    Ciuchy na sobie miałaś wyjątkowe, niemki nie są tak atrakcyjne jak polki.
    Spódnica śliczna, ma ładny wzór. Uwielbiam długie spódnice.
    Ciebie w tej spódnicy też uwielbiam, też mi się podobasz, ha,ha, nie przejmuj się - jestem hetero.
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem hetero wiec mozemy sie uwielbiac z wzajemnoscia:)) ja juz znowu lubie dlugie spodnice, nie trzeba do nich malowac nog,ani nosic rajstop, w lecie,od dzisiaj tylko dlugie szyje, niech zyja dlugie spodnice!!!!buziaczki

      Usuń
  12. super zdjęcia i jaki pies:))]
    Tk Maxx uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz Isabello, podoba mi się naszyjnik, lubie takie długie, koszyki teraz bardzo modne. Co do butów to mogą być płaskie,zakładaj takie w jakich czujesz się lepiej, ja jednak ze zwględu ma wzrost nawet do maxi zakładam na obcasie, a facetowi to nie dziwie się, że Cię zrywał, ha!ha!...pozdrawiam...buzaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja jestem tylko o 4 cm wyzsza od Ciebie,i jakos siebie nie widze w dlugim i na plaskim. Buziaki dla Ciebie

      Usuń
  14. śliczna sunia oraz piękna pani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj,bardzo ladnie wygladasz, przyciagasz oczy mezczyzn i ..... kobiet tez, ladnie wygladasz, po prostu jestes soba, a kiedy sie smiejesz to promieniejesz, pozdrawiam i gratuluje, ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, pięknie nie dziwię się reakcji pana, polki przecież są najpiękniejsze na świecie, bez względu na wiek. Co do wykończenia dekoltu ja obszyłabym pliską ze skosu z tego samego materiału♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak Polki sa piekne...pliska.. ze skosu...z tego chropowatego szyfonu, chyba mnie nie lubisz,to nie na moje umijetnoscii cierpliwosc, buziaczki

      Usuń
  17. co do dekoltu - ja wykańczamjedwabną pliską w identycznym kolirze (powinna być w pasmanterii "z metra")a w ogóle wyglądasz świetnie w tym zestawie - nie dziwie się facetowi, ;) Gratulacje z każdego powodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci niewidzialna kobieto, od specjalistki od dlugich spodnic przeczytac takie slowa hoho usciski

      Usuń
  18. Myślę, że przede wszystkim miałaś miłą przygodę bo to fajnie dowiadywać się z różnych źródeł że jesteś atrakcyjna, nawet jeśli jest to nachalny podryw to jest to jakiś komunikat. No dobra, facet mógł być też psychopatą:PP No ale trzymajmy się pierwszej wersji, w którą ja mocno wierzę bo wiem co widzę. Jesteś atrakcyjną kobietą więc w zasadzie nie ma się czemu dziwić że mu się spodobałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katyo ile Ty liczysz wiosen ze tak madrze mowisz,chociaz to nieprawda ze z wiekiem sie madrzeje, ale masz racje z tym komunikatem, milo, usciski

      Usuń
  19. nie mógł się oprzeć Twemu uśmiechowi i energii...a zwyczajnie wpadłaś mu w oko, bo ładna z Ciebie kobieta!:))
    i świetnie wyglądasz w tym zestawie! do takich długich spódnic ja lubię zakładać koturny albo płaskie sandały lub baletki:)
    co do dekoltu, to chyba nic nie doradzę, bo nie mam doświadczenia w szyciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak koturny do mnie przemawiaja, w baletkach to czulabym sie jak taka kaczka nie dodam dziwaczka....buziaczki Taro

      Usuń
  20. Witaj Iza :)
    Wcale się nie dziwię facetowi,nie da się przejść obok takiej kobiety jak Ty obojętnie.Swojej klasy i stylu nie ukryjesz a co do wieku ? Pokazałam mężowi Twoje zdjęcie i wiesz co usłyszałam, 35 max 40 lat.I tu jest odpowiedź jeszcze nie raz może Cię spotkać coś takiego :)

    Buty myślę ze w zależności od okoliczności a dekolt, ja bym wylamowała i ewentualnie zawinęła w spód i wystębnowała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc pierwsza: oj chyba maz potrzebuje okulary:))) (trzeba sie troche pokrygowac no nie:))
      czesc druga: tutejsze pasmanterie sa biedne w stosunku do polskich iczy znajde cos odpowiedniego, cholera wie...buziaczki Dorotko

      Usuń
  21. Ja bym wykończyła obszywając cekinami :D Ale to ja :)
    Do długich spódnic pięknie wyglądają buty na obcasie, do mini zakładamy płaskie (na obcasie jest wtedy zbyt wyzywająco).

    Wyglądałaś tak ślicznie, że wcale się nie dziwię, że facet za Tobą aż biegną do tramwaju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu te cekiny do mnie przemawiaja, ale czy znajde takie pasowne??
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. A beautiful skirt and look very nice, you are very elegant.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha ha a ostatnio pisałaś mi że za Tobą faceci się nie oglądają !!!
    A tu masz!:) Ja to się chłopu w ogóle nie dziwię. Na zdjęciach Wyglądasz bosko, stylizacja pierwsza klasa!!!A co do butów to ja jedynie do długich spódnic zakładam buty na płaskim obcasie. Ale zazwyczaj latam tylko na wysokich obcasach bo wzrostu jestem niezbyt wysokiego :D 165 cm :))) A dekolt z szyfonu wykończyłabym pliską ze skosu z tego samego materiału. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie Kasiu tyle lat musialam czekac....jestesmy prawie takiego samego ,litosci z ta pliska ze skosuz szyfonu!!!!!!!!!!!!
      buziaczki

      Usuń
  24. Polecam ten sam sposób co KasiaB jeśli chodzi o bluzkę będzie elegancko.
    Natomiast nie ma się czemu dziwić z podrywem, ładna "babka" jesteś więc facet miał ochotę Ciebie poznać przy kawie. Strój dobrze dobrany.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko dziekuje za mile slowa i posylam pozdrowienia

      Usuń
  25. Ale fantastyczna przygoda! że też mnie coś takiego się nie trafia :-) wyglądasz bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie tez nie trafia....dopiero na stare lata,,,usciski

      Usuń
  26. Pieknie wygladasz wystrojona tak to co sie dziwisz ze faceci sie ogladaja i za toba biegaja .
    Pozdrawiam i sle buziaki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko droga dziekuje,dziekuje za buzi i posylam tez

      Usuń
  27. ale romantycznie ja tam bym poszla na kawe bo facet sie tak umeczyl :) sunia bosko pozuje hihih normlanie sie usmiecha do fotek :))))wygladala Pani klasycznie i po prostu super -nie dziwie mu sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alemoja kochana sunia nielubi sie fotografowac,,,,jak aparat wlaczam to wstaje i wychodzi, i prosze mi mowic po imieniu...pozdrawiam

      Usuń
  28. Witaj.
    Bardziej zaciekawił mnie Twój wygląd(jak zwykle),bo wyglądasz bardzo seksi,fyzurka idealna ,brawo!!!! Co zdjęcie to młodsza!!Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja mam taki program he he he....Przeciez wiesz ze tak wlasnie wygladam.buzka

      Usuń
  29. Zacznę od tego ,że na 60 to Ty w żaden sposób nie wygladasz , boziu .... Żebym i ja tak wyglądała za kilka lat ;)
    Tak , taki podryw jest niebezpieczny ;)) Moj skończył się ślubem za 3 lata ;))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie rozumiem Twojego zdziwienia; to ja się dziwię, że przytrafiło Ci się to po raz pierwszy. Jesteś piękna i masz prześliczny uśmiech a to przyciąga nie tylko facetów.
    Jeżeli chodzi o dekolt to może lamówka ze skosu? Chociaż może być "za ciężka"...
    Pozdrawiam cieplutko, Izuniu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie moze byc za ciezka jak sie wkurze to po prostu zawine i przestebnuje, buziaczki

      Usuń
  31. Partnership is often of a variety of special varieties, and deciding on the grownup partnership internet internet site accordingly is essential.
    It's achievable to uncover world-huge-world-wide-web web-sites which might be created for authentic courting, which can bring about associations. Then you're likely to occur across all those which will
    provide you a possibility to go on casual dates, details illicit affairs, 1 evening stands, no strings romance and
    considerably far more! Seriously should you want
    to develop certain that you choose to plainly decide to arrive throughout the very
    best relationship condition of affairs then you
    certainly definitely definately should select out the websites accordingly a great deal far as
    well. Quite a few word wide web websites have numerous varieties of
    people today looking to socialize.

    my web-site - web cams chat

    OdpowiedzUsuń
  32. Please let me know if you're looking for a article writer for your blog. You have some really good posts and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love to write some articles for
    your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an e-mail if interested. Thanks!



    Here is my weblog ... Carmen

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tym szyfonem to chyba Pani sobie poradziła. Interesuje mnie ten grubszy materiał, proszę napisać czy to dzianina, czy tkanina i ewentualnie jej skład. Pozdrawiam emilia

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia. Poradziła sobie Pani idealnie. Proszę podać skład tego co Pani wdziewa - istny hit!

    OdpowiedzUsuń