poniedziałek, 3 lutego 2014

znowu sukienki / schon wieder Kleider

willkommen 
irgendwie  liebe  ich Kleider so sehr, ich konnte eine nach der andere nähen , ich bin fast Kledersüchtig geworden :)
 Wie  denkt Ihr trägt man noch solche Kleider oder nicht?

Witajcie jakos tak teraz mam ze kocham sukienki, i moglabym szyc jedna po drugie, czyli jestem szyciosukienkoholiczka, chyba wysle na konkurs to slowo. Panie jak uwazacie taki fason mozna jeszcze nosic czy juz nie??












Obie sukienki sa szyte na podstawie Burdy, ale nie udalo mi sie znalezsc z jakiego numeru i obie maja podszewki

Beide Kleider sind auf der Grundlage von Burda genäht, aber ich schaffte es nicht, herauszufinden, welche und beide sind gefuttert.

Dziekuje serdecznie ze bylyscie zapraszam do pisania komentarzy :)

Danke von Herzen das Ihr mich besuchen habt  :)






77 komentarzy:

  1. obie sukienki są świetne, w obu wyglądasz znakomicie! może w tej pierwszej trochę bardziej dziewczęco i ładnie podkreśla Ci talię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Magdą w 101%:) obie są fajne ale pierwsza fajniejsza:)
      Sama mam podobną do tej pierwszej i bardzo ją lubię:)
      Pozdrawiam cieplutko, pa..

      Usuń
    2. fajnie babeczki ze Wam sie podobaja, troche je juz mam,ale sa bardzo fajne w noszeniu i zal by mi bylo ich sie pozbywac tym bardziej ze materialy sa od jakich tam desajnerow (:)) i swietnej jakosci pa pa

      Usuń
  2. Podpisuję się pod poprzedniczkami:))sukienki śliczne:))pierwsza bardziej dziewczęca w dobrym słowa znaczeniu:))druga subtelna i elegancka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu milo mi czytac Twoje slowa, polecam ten fason usciski :)

      Usuń
  3. Beide Kleider stehen dir sehr gut! Tolle Schnitte!

    Viele Grüße,
    Verena von www.whoismocca.com
    Bloglovin' // Youtube // Facebook

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna jest długość obu tych sukienek, po za tym muszą być bardzo wygodne - super kreacje do pracy. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ten fason z calego serca, sa wygodne niesamowicie, Usciski :)

      Usuń
  5. Ich kann dich Verstehen, ich glaube ich bin auch Kleidersüchtig.
    Leider kann ich meine nicht selbst nähen. Beide Kleider sind schön

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna sukienka jest po prostu boska! i przepięknie w niej wyglądasz! :-) Druga sukienka też jest śliczna - ale w bezpośrednim porównaniu z pierwszą przegrywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjeciach wyszla czarna ale to jest takie pomiszanie brazu z czernia, mnie rowniez podoba sie ta pierwsza bardziej Buziaki

      Usuń
  7. Bardzo mi sie podoba pierwsza sukienka, super wyglądasz Iza...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie Basiu ze Ci sie podoba, pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Można nosić, jeśli czujesz się w nich swobodnie;) Pierwsza według mnie wypada lepiej, bardziej dziewczęca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak czuje sie bardzo fajnie w obydwu, dziekuje za komentarz Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. Pierwsza sukienka lepsza , fason bardzo korzystny ! Druga nieco dodaje kg .... Chyba nosiłabym z paskiem ?!
    W różu tez chyba Cię jeszcze nie widziałam , twarzowo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo na tej drugiej widziałabym kieszonki - patki nieco powyżej linii bioder ....

      Usuń
    2. Aniu ciesze sie ze Ci sie podoba, a roz ostatnio bardzo lubie, juz niedlugo zobaczysz sukienke z kieszonkami, inna, buziaczki

      Usuń
  10. Wonderfulllllllllllllllll, my dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie śliczne i takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamaro bardzo sie ciesze i dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  12. Sukienki obie fajne, do pierwszej założyłabym jednak gładką bluzkę lub golfik. Osobiście bardziej podobasz mi się w drugiej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to jest gladka bluzka :), a golfik mialam ale, chyba sie pozbylam go jak zgrublam, niestety daleko mi do Twojej figury, dziekuje serdecznie za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Wyglądasz przepięknie! Podobasz mi się w obu odsłonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze i dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  14. Bardzo ładne sukienki, wyglądasz młodzieńczo i elegancko. Wprost nie mogę wyjść z podziwu.Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze i dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  15. No Iza,,ja jestem za pierwsza sukienka..wygladasz mlodo. lekko. dziewczeco..druga stylizacja jest powazna..Po za tym dlugosc pierwszej sukni jest moim zdaniem idealna dla Ciebie..lekko odsloniete kolano. wdzieczne dygniecie..bravo:Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze Alicjo i tez uwazam ze taka dlugosc faktycznie jest odpowiednia, dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  16. Obie sukienki są świetne, każda z innego powodu. Najbardziej jednak podoba mi się chyba druga :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze Ci sie poddobaja i dziekuje za mily komentarz :)

      Usuń
  17. Ich finds super und bewundere Deine Nähkünste! Vor allem das schwarze Kleid gefällt mir besonders gut. Ob "man" das heutzutage trägt? Who cares?

    Lg, Annemarie

    OdpowiedzUsuń
  18. El vestido que más me gusta es el segundo. Buena combinación!!! Me gusta la filosofía de tu blog. Te sigo. Si quieres puedes visitarme en http://modaideasparachicasreales.blogspot.com.es

    Un beso :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. estaba contento conmigo, que ha visitado, que ha añadido a su lista, un beso

      Usuń
  19. Ich finde, die stehen Dir beide gut. Das obere ist aber definitiv mein Liebling. Ist mal was anderes und steht Dir ganz hervortrefflich. LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sunny vielen vielen Dank für Deine nette Worte. LG Isa

      Usuń
  20. Deine Kleidersucht kann ich gut verstehen. Dir stehen Kleider super! Außerdem bin ich begeistert, was du alles nähst.
    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  21. Que buenas y elegantes opciones, estas muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. W pierwszej, moim skromnym zdaniem wyglądasz młodziej i szczuplej. Choć osobiście zawsze obawiałam się sukienek z obniżonym stanem, bo tak się to chyba nazywa.
    Co do drugiej, to jak powiedziała któraś przedmówczyni dorzuciłabym do niej jakiś pasek.
    Ale obie sukienki są eleganckie i spokojnie możesz je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ze Ci sie podobaja, tez tak mysle ... buziaki

      Usuń
  23. Uwielbiam sukienki -bezrękawniki! można poszaleć z bluzkami czy golfami! mam w planach uszyć, ale kiedy to będzie ????? W tej pierwszej wyglądasz bardzo dziewczyńsko :) bardzo podoba mi się jej fason, druga też bardzo ładna! nie wiem która lepsza ?! :)
    Buziaki i pozdrowionka :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak rzadko szyjesz:( ciesze sie nieziernie ze Ci sie podoba Buziaki

      Usuń
  24. jestem za! obie sukienki są świetne, lecz w pierwszej wyglądasz rewelacyjnie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Izunia, pierwsza jest rewelacjyna, cudnie podkresla Twoje kobiece ksztalty… Nos, nos - wygladasz w niej bajecznie!
    Druga tez swietna, osobiscie lubie takie proste, a i material super, taki miesisty…
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka fajnie ze sie Tobie podoba, milo mi strasznie, buziaczki

      Usuń
  26. Ta druga jest naprawdę cudna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Witaj Izabelko
    W pierwszym zestawie wyglądasz prawie jak uczennica,młodziutka i dziewczęca ,podobasz mi sie,natomiast w drugim wyglądasz poważniej ,jednak zdecydowanie wolę cię w pierwszym .Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli moze jakis pedofil mnie poderwac?? :) :) zartuje oczywiscie buziaki kochana ciociu!!

      Usuń
  28. Me gustan los dos looks y te sientan muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się podoba bardziej druga tylko czegoś w niej brakuje, chyba właśnie tego paska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede musiala wyprobowac z paskiem, bardzo mnie ciekawi jak bedzie wygladac . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  30. Tak, jak poprzedniczki, uważam, ze obie super ale w pierwszej wyglądasz zgrabniej. Chyba nosisz już 42 albo 40-tkę? Wyglądasz SUPER!!!
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez skad dalej 44 ale w nia wchodze, a przedtem nie zabardzo. Juz nie spadam na wadze i nawet lekko przybralam, buziaki Soniu

      Usuń
  31. Ja uwielbiam sukienki!! I trudno wybrac mi która lepsza, obie chętnie bym widziała w mojej szafie! Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula fajnie ze sie Tobie podobaja, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  32. Droga Izuniu- pierwsza sukienka lepsza, a jeszcze lepiej by jej było z jakimś kolorowym Tshirtem (mniej pensjonarsko :)). Druga trochę "dodaje" .... A w ogóle jesteś the best ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazynko droga sprawilas mi ogromna przyjemnosc Twoim komentarzem Buziaki :)

      Usuń
  33. Nosit! Pekny material. You look so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  34. beide Kleider sind großartig!!
    ich würde allerdings das zwiete kelid eh mit einem rolli als mit einer bluse tragen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja , kan man auch mit einem rolli tragen, vielen Dank für Dein kommentar :)

      Usuń
  35. Śliczne sukienki, jednak mi bardziej podoba się druga sukienka. Ma w sobie nie wymuszoną elegancję i ja takie lubię. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och milo mi to czytac, ciesze sie ze Ci sie podoba, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  36. Piękne i bardzo eleganckie sukienki. Świetnie pasują do bluzki koszulowej, ale z innymi też wyglądałyby pięknie. Muszę sobie podobną sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. polecam sa bardzo wygodne, ciesze sie ze Ci sie podobaja, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie się bardzo ta pierwsza podoba! przez te zakładki i niby kieszonki:)))
    w obu prezentujesz się świetnie, choć pierwsza lepiej podkreśla jaką masz zgrabną talię:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukieneczki swietne . W obu wygladasz pieknie :) Iza a w tej pierwszej jak super :)))
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  40. Obie sukienki są ładne. Pierwsza przypomina mi trochę szkolny mundurek i chyba będę wyjątkiem pisząc że bardziej podoba mi się druga - bo jest klasyczna, a taka zawsze pasuje. Ta mundurkowa ma taki szkolno-urwisowski charakter który nie zawsze pasuje (do okazji). Ta prosta za to... sama bym sobie taką sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń