niedziela, 16 marca 2014

Chanel poczulaby sie moze dotknieta??/ Chanel würde sich beleidigt fühlen oder??

czesc
a u mnie dalej na zolto, zakiecik znacie ze zeszlego roku, ale dzisiejsze zestawienie Chanelowskiego zakietu i skorkowych dresowych spodni nie kazdemu przypadnie do gustu. Nie baczac na to ze spodnie tego typu mnie pogrubiaja, nosze je od rana do wieczora juz dawno nie palalam takim wielkim przywiazaniem do ciucha jak do tych gatek z TopShopu, uwielbiam je i zalozylam do nich moj zolty ala chanelowski zakiecik, a jak CC to naszyjnik tez musi byc CC. Jak Wam sie podoba??

Hi
Bei mir immer noch Gelb. Heute eine a la Chanel Jacke aus dem letzten Jahr, (DIY)  aber die heutige Outfit, die Chanel Jacke und Leder Jogginghosen sind nicht für jeden Geschmack. Ich ignoriere die Tatsache, dass diese Art von Hose mich dick machen, ich trage sie von morgens bis abends, ich liebe sie. Wie gefällt es Euch?















Dziekuje za odwiedziny i Wasze mile komentarze.
Vielen Dank für Eure Besuch  und nette Kommentare, bis bald

73 komentarze:

  1. ich liebe diese Jacke und chanel würde sich ganz sicher nicht beleidigt fühlen bei so einer tollen version ihrer klassischen Jacke! gelb steht dir auch soooo gut!
    lg mary
    http://www.maryloucinnamon.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary hast Du mir große freunde gemacht mit Deinem Kommentar!! LG

      Usuń
  2. Oh,Isabello Ty tez w skorzanch spodenkach, tak jak ja. Super!! Mysle, ze Chanel na pewno nie poczulaby sie obrazona, lubila innowacje, a Twoj zestaw jest po prostu inny niz ona proponowala. Gdyby zyla, na pewno wprowadzilby tez skorzane spodnie bo sa bardzo praktyczne, a ona lubila praktyczne rzeczy!! Uwolnila przeciez kobiety o uciazliwych, zbednych rzeczy!! Wygladasz swietnie w tym zestawie!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje sie całkowicie pod tym komentarzem . I aż tak bardzo nie pogrubiają , no może troszkę ;) ale co tam .... Czasem komfort jest ważniejszy ... Bo to wtedy epatujemy seksapilem , jak sie dobrze ze sobą i w ciuchach czujemy !

      Usuń
    2. Och i dla równowagi zmieniłabym torebkę - podobno duże torby noszone na wysokości bioder wyszczuplają ;) to taki patent na filigranową figurę wg Victorii Beckaham ;)

      Usuń
    3. @Elisabeth dziekuje serdecznie za mily komentarz! pozdrawiam
      @PannaAnna z ta torebka to wybrobuje, ciekawa jestem efektu....czlowiek cale zycie sie uczy nie prawdaz??

      Usuń
  3. I love jacket. You are beauty. Yellow is the color this spring. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie poczułaby się dotknięta! Była kobietą wyzwoloną i nosiła, to co jej pasowało na przekór wszystkim!
    Ty jesteś nowoczesną dziewczyną, lubisz mieszać i kombinować, dla mnie ekstra zestaw!!!
    Buty wypatrzyłam - super obcas!!!
    I myślę tak jak Ania - większa torebka byłaby chyba lepsza. Ta do tego pazura jest za delikatna:D
    Pozdrowionka szalona kobieto:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylam ciekawa czy ktos zauwazy, kupilam za niecale 10€!!!, a torebka wieksza , cos w tym jest... Buziaki

      Usuń
  5. mi się ta stylizacja b.podoba, i torebka jest OK, - Ty nie masz szerokich bioder! może buty bym zmieniła :)
    Pozdrawiam :)
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko nie buty .....sa piekne czaene z przezroczystym obcasem mniam mniam...buziaki

      Usuń
  6. Piękny żakieciki. A ten kolor jest cuudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Agnieszko, ciesze sie ze Ci sie podoba:)

      Usuń
  7. Die Lederhose ist toll, die würde ich auch den ganzen Tag tragen. Und nein, sie macht dich nicht dick. Die gelbe Jacke im Chanel-Stil passt sehr gut dazu.
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. danke schön liebe Cla, ich freue mich sehr :)

      Usuń
  8. Hallo Isabella,
    ich finde auch, dass Dich die Hose nicht dick macht. Und das sie bequem ist, glaube ich Dir gerne.
    Ganz besonders schöne finde ich das gelbe Chanel-Jäckchen dazu.
    Liebes Grüßle : )
    Gudrun von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz wyjątkowo, myślę że Chanel nie obraziłaby się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taka nadzieje, dziekuje Dorotko za komentarz i sle buziaki

      Usuń
  10. Me encanta la chaqueta y estas muy elegante! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. hallole,
    letztendlich ist es doch wichtig, ob du dich drin wohl fühlst. die gelbe jacke gefällt mir sehr gut und passt auch zu dir.
    gelb ist ja jetzt im sommer total angesagt.

    liebe grüßle eva

    OdpowiedzUsuń
  12. Grunt to wygodne gacie, bez spinki że ma być zawsze ślicznie i zgrabnie. Zestawik genialny! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Izo, jeśli dobrze się czujesz w tych spodniach to je noś. Bardzo ciekawy zestaw, ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Izo, żakiecik po prostu wow!!!!!, a Twoja kombinacja - pewnie i ja gdybym miała takie spodnie pokusiłabym się o taki zestaw. A mówiłam Ci już, że super wyglądasz na zbliżeniach? Pozdrawiam serdecznie z tym razem pochmurnego Pomorza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś dziwne rzeczy mi się dzieją, bo nie mogłam dodać normalnie komentarza, tylko "podpiąć się" pod odpowiedź do czyjegoś. Kolor żakietu jest boski. Powtórzę się, ale uważam, że świetnie wyglądasz w intensywnych, mocno nasyconych kolorach. Chanel przyklasnęłaby pewnie na taki zestaw. Ja mniej, ale jak wiesz nie jestem wielbicielką spodni. Za to z ołówkową skórzaną spódnicą sama bym nosiła :)
      Co do torebek, faktycznie większa prezentowałaby się (moim zdaniem) lepiej. A może modne obecnie - double bag? ;)
      Słonecznego tygodnia!!

      Usuń
    2. o tak double bag mnie przekonal. Dziekuje Wam obu serdecznie za mile slowa i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Faktycznie spodnie trochę pogrubiają, ja się do takich chyba nie przekonam ale jeśli Tobie odpowiadają to myślę że powinnaś zapomnieć o pogrubianiu i cieszyć się z wygodnego ciucha :D Zestawienie z żakietem wygląda dobrze, może nie szałowo, ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie ze spodnie sa ze skory tylko z przodu, wiec nie jest tak zle.. Dziekuje serdecznie :)

      Usuń
  16. Izo, Twój żakiecik chętnie bym przygarnęła. W zasadzie podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami. Wyglądasz radośnie, słonecznie i ślicznie. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie Basiu jak to pozory moga mylic .....radosnie mi nie jest, absolutnie... Caluski

      Usuń
  17. Wyglądasz super, a skoro Ty tak dobrze czujesz się w tym zestawie, to nic jak tylko noś, noś, noś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze bede nosic Iwonko, buziaczki posylam

      Usuń
  18. Zestaw świetny! Też mam czasami dylemat; mam coś fajnego, dobrze się czuje a jednocześnie wiem, że Krysia by mnie zganiła. Patrząc na Ciebie widać, że świetnie się czujesz i tak też wyglądasz. Wniosek z tego, że chyba lepiej czuć się dobrze w danym ciuchu niż sztywno i bez przekonania. Bardzo podoba mi się Twój zestaw. Wyglądasz promiennie.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu czy uwazasz ze powinnas calkowicie ulegac komentarzom, ja tez zostalam zganiona za cos co u innej podobnej osoby bylo chwalone, oczywiscie uwagi czasami sa przydatne,ale nie powinnas sie calkowicie zdawac na zdanie innych. Buziaki

      Usuń
    2. Przywołałaś mnie Soniu w komentarzach, wobec tego pozwolę sobie odpowiedzieć. Ja nigdy nikogo nie ganię, tylko zwracam, z racji mojego zawodu, uwagę na proporcje sylwetki. Moim zdaniem to jest najważniejsze, oprócz oczywiście wygody stroju, jeśli chce się wyglądać naprawdę dobrze. Każda sylwetka jest inna /tak, jak pisałam to w poście o sylwetkach/ i te same spodnie, czy żakiet na jednej sylwetce wyglądają bardzo dobrze, a na innej fatalnie. W każdym naszym ubraniu powinnyśmy czuć się dobrze, a nie sztywno i bez przekonania, jak piszesz. Moim zdaniem jedno z drugim bardzo łatwo pogodzić i wtedy naprawdę można poczuć się komfortowo. Jeśli chcecie, nie będę więcej komentowała Waszych stylizacji pod tym kątem. Widocznie to moje zboczenie zawodowe:):):). Zawsze myślałam, że moje uwagi są dobrze przyjmowane, bo moje klientki specjalnie o nie proszą. Przepraszam, jeśli którąś z Was czymś uraziłam. Jestem szczerą osobą i nigdy nie komentuję czegoś pozytywnie, jeśli nie wygląda to dobrze, bo w ten sposób podważałabym swoje kwalifikacje, jako stylistki. Miłego wieczoru dla Ciebie Soniu, a także dla Izy.

      Usuń
  19. spodnie są ciekawe i pięknie prezentują się z tym żakietem


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wydaje mi sie, zeby Coco poczula sie dotknieta. Byla na swoje czasy bardzo odwazna modowo, byla wizjonerka. I Twoj zestaw napewno by sie jej spodobal! Dla mnie mozesz nosic te portki do wszystkiego - sa genialne!!! Wygladasz w nich swietnie, mlodo i nowoczesnie. Z chanelowskim zakiecikiem - super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Aniu niesamowicie ciesza mnie Twoje slowa buziaki Isa

      Usuń
  21. No ja myślę, że kazałaby Ci założyć małą czarną do tego żakietu. Ale jak czujesz się w tych spodniach wygodnie to tylko nosić-może z kardiganem spróbuj połączyć, będzie inny zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepny post beda spodnie inaczej, serdecznie dziekuje za komentarz...:)

      Usuń
  22. Ich finde dein Outfit super! Auch deine Hose und das es Dir egal ist was andere sagen, Du fühlst Dich wohl und das ist die Hauptsache! Ich liebe gelb sehr und deine Jacke ist so toll, Chanel hätte von Dir lernen können :-)

    Liebe Grüsse und Danke für deinen Besuch, es freut mich sehr :-)
    Kira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liebe Kira danke für den netten Kommentar, und ich bin froh, dass es dir gefehlt. LG

      Usuń
  23. Ooo, dawno mnie tu nie było :)) Może w innym zestawieniu, te spodnie by Ciebie pogrubiały, ale na pewno nie w tym, gdyż genialnie połączyłaś je z ciemną górą bluzki i bijącym po oczach żakietem. Super :)) Też chcę taki żakiet, a Coco by się zwijała z zazdrości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno oj dawno, ale ciesze sie ze Ci sie podoba :) :) :)

      Usuń
  24. Świetna babka z Ciebie, a portki jak lubisz to noś, ubieramy się dla siebie nie dla innych (moim skromnym zdaniem)
    Żakiet cudowny, kolor i krój, extra, bardzo mi się podoba:):)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agus bardzo ale bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba :)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie:))a buty i żakiet chętnie bym widziała u siebie:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho ho Reniu az tak Ci sie podoba, bardzo sie ciesze

      Usuń
  26. Żakiet jest świetny !!!!Pięknie wyglądasz, Twoja Twarz cudnie promienna !:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie!!! Żakiet chętnie bym zobaczyła w mojej szafie. Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu bardzo sobie cenie Twoja pozytywna opinie :)

      Usuń
  28. Mi się tam podoba;) lubię żakiety o takim kroju

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem pewna, że Coco by się spodobało! :-))) Piękny żakiet Izo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful jacket and I like the yellow! Cool pants too. Such a bright and happy color for spring.

    blue hue wonderland

    OdpowiedzUsuń
  31. O! żakiet jest piękny :) Wyglądasz w nim bardzo ładnie. Jeżeli komfortowo czujesz się w gaciorkach to noś :D choć ja wolałabym z małą czarną i szpileczkami hi hi hi ,ale wtedy byłoby super niewygodnie :(
    Buziaczki! dzieki za wizyty u mnie :) na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana jak moglabym Ciebie nie odwiedzac he??Do biura polece na szpileczkach i olowkowej Buziaki

      Usuń
  32. Gdzieś mi ten post zaginął w niedzielnych spacerach. Ładnie wyglądasz w tym odcieniu żółtego, a w połączeniu z czernią w ogóle lux. :)

    Jeśli chodzi o bluzę to weź duży arkusz półpergaminu czy czegokolwiek, żeby odrysować ulubioną prostą bluzę męża, przód zrób jako całość a nie połowę, i przetnij tak jak chcesz, żeby było przecięte, u mnie ta linia zaczyna się w szwie na ramieniu i kończy u dołu, po przeciwnej stronie, czyli biegnie po skosie :) Szyj mu szyj, niech się cieszy, zawsze to fajnie poprawić komuś nastrój:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestes kochana dziekuje serdecznie za instrukcje obslugi, dzisiaj zaczynam Buziaki

      Usuń
  33. Izuniu,swietnie wygladasz,zestawik bardzo w moim stylu.Fajnie ,ze kierujesz sie wygoda,i swoim stylem,jestes indywidualistka z silnym charakterem i super,Nie powinno sie uzalezniac od trendow mody i czyjegos zdania.Wazne,ze sama dobrze sie czujesz w danym ciuchu,a tym samym samopoczucie masz swietne,i o to chodzi.Ja zawsze kieruje sie swoim zdaniem,nie interesuje mnie czy komus sie podoba,czy nie,wazne,"ze mnie po drodze".Bardzo podoba mi sie Twoj styl,i tak trzymaj Kochana.Pozdrawiam cieplutko z placzacego Gdanska.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka bardzo ucieszylo mnie to co przeczytalam, serdecznie dziekuje i ciesze sie ze podoba Ci sie to nosze, no moze nie wszystko...buziaczki.
      ps a ja bym prosila o odrobine deszczu,bo musze podlewac kwiatki

      Usuń
  34. Wow, this is a very nice jacket and you look so stylish and modern and classy and beautiful....all that! Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo udana stylizacja. Podoba mi się żakiet i spodnie super !!! Pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi Isa, in der Kombi wie Du sie trägst, finde ich die Lederhose sehr cool. Übrigens besitze ich auch eine ganz ähnliche und werde sie mal versuchen, in etwa so wie Du zu kombinieren. Danke für die Inspiration! Lg, Annemarie

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi sie Twoje zestawienie , ponadczasowej chanelowskiej klasyki ze spodniami ktore w fajny sposob przelamuja ja . To sa moje klimaty .
    Pozdrawiam
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  38. Gatki rewelacyjne!!!,zestaw wygląda świetnie!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń