poniedziałek, 10 marca 2014

kurza- stopka /Hühner-Fuß ( Hahnentritt)

czesc
zima minela juz prawdopodobnie, czas wyciagac z szaf lzejsze czesci garderoby, nie wiem czy kurza stopka jest jeszcze aktualna, ja moja posiadam juz ze 4 lata, wiec czas zeby sie jej pozbyc?? Pokaze Wam  dwie wersje i bardzo mnie ciekawi czy jakas Wam sie podoba, jezeli tak to ktora?
Winter ist wahrscheinlich schon vergangen, ist es Zeit, leichtere Teile der Kleidung aus der Schränke herausziehen, ich weiß nicht, diese Muster ist immer noch gültig, habe ich bereits seit vier Jahren, so ist es Zeit, es loszuwerden? Ich werde Euch zwei Versionen  zeigen, und ich bin neugierig, ob Euch gefällt, wenn ja welche?
















Vielen Dank für Eure Besuch und Kommentare.

Dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze, pa

Spodnie dresowe, skora,bawelna - TopShop, wyprzedaz
Jogingshose  leder/ baumwolle Topshop  - Sale
weiße Bluse/ biala bluzka - Hanmade - seide/ jedwab
Jacke / Zakiet - Gary Weber- Alt/ stary
Czarna Bluzka / Schwarze Bluze - Handmade - seide/jedwab
Gelberock/zolta spodniczka - Handmade- welna / Wolle



81 komentarzy:

  1. Izo, taki wzór jest ponadczasowy. Akurat dzisiaj rano oglądałam fragment programu, w którym usłyszałam, że połączenie z żółtą spódnicą jest hitem tej wiosny!!! Pięknie, świeżo wyglądasz. 2 zestaw, bardzo klasyczny, ale ja wybieram 1. To moje skromne zdanie. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany to jestem na czasie, a w drugim zestawie sa dresowki pol na po ze skora, ale jakosc zdjec nie pozwala dojrzec, wiec taki klasyczny nie jest... ale ciesze sie ze Ci sie podoba... Buziaki

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię kurzą stopkę. To ponadczasowy wzór. Druga stylizacja zdecydowanie bardziej mi się podoba, jest kobieco zadziornie i z pazurem. W dodatku marzą mi się podobne portki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kurzą stopkę jak i poprzedniczki - jest elegancka i młodzieżowa, modna i ponadczasowa. A ze stylizacji wybieram tą ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie ze Ci sie podoba, dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  4. Obie wersje sa piekne, nie pozbywaj sie tego zakietu, wygladsz swietnie w obu wersjach. Pozdrawiam serdecznie:):) IZapraszam
    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O żesz motyla noga!;) Z żółtą spódnicą jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba, buziaki...

      Usuń
  6. No coś Ty, nie pozbywaj się tego żakietu, fason i wzór zawsze na czasie:) Nie chcesz to ja zabieram:):):)
    Jak dla mnie zestaw pierwszy ekstra:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och jak to milo ze Ci sie podoba Agus, buziaki

      Usuń
  7. Izo, kurza stopka jest chyba ponadczasowa. W obu zestawach super wyglądasz, jak dla mnie z przewagą na pierwszy. To pierwsze zdjęcie - zbliżenie, wow!!!! Kobieto, myślę że niejedna 20 latka pozazdrościłaby takiego wyglądu. Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Pomorza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba a ja pozdrawiam ze slonecznego Bonn

      Usuń
  8. Zestaw ze spódnicą jest super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O żesz... kurza stopka ;) Fajny ten zestaw ze spódnicą. Nie napiszę nic nowego - pepitka jest wieczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  10. Ich trage Hahnentritt-Muster auch super gerne! Wie Du entweder mit einer knalligen Farbe (gelb oder blau) kombiniert oder in der selben Farbfamilie. Die Kombi mit der Lederhose sieht super aus! - Liebe Grüße aus Wien,

    Katja

    www.collectedbykatja.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank Katja ich freue mich sehr dass Dir gefehlt

      Usuń
  11. Kurza stopa jest ponadczasowa - moim skromnym zdaniem. Obie wersje są fajne - ale ta z żółtą spódnicą jest boska,to zestawienie wygląda przepięknie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Anitko bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  12. Obydwie wersje są bardzo ładne:))no może ta ze spódnicą troszkę ładniejsza:)))mnie się kurza stopka zawsze podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  13. Iza! Zakiet jest swietny, a jego wzor i kolorystyka nigdy nie wyjda z mody - nos go!!! Pierwsza stylizacja jest w porzadku, podoba mi sie polaczenie z zolta spodniczka. Ale druga jest bardziej w moim stylu. Wygladasz w tym zestawie na ladnych pare lat mniej - dla mnie super!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja droga Izo , klasyków z szafy sie nie pozbywamy , zwłaszcza jak są dobrze skrojone ! Z żółtą spodnicą jak najbardziej ! Ja nie lubie takiego kroju spodni , więc ... Tak ! Zestaw nr 1 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  15. Dla mnie zestaw z zolta spodniczka. bardziej sie podoba...zostaw ten zakiet, jest ladny.Kulisz sie na niektorych zdjeciach,.,zimno Ci? czy to tylko taka poza?...Swietna masz bluzke biala z zabotem..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wialo troche i bylo nieprzyjemnie, ale masz dobre oko Alu,ale bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  16. Kurza stopka jest modna i nie pozbywaj się tego żakietu. Pierwsza wersja o wiele lepsza, bo skórzane spodnie trochę Cię optycznie pogrubiają. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem bylam swiadoma tego ze mnie troche pogrubiaja, ale nie szkodzi, tak dobrze sie czuje w takich spodniach, ze bede je dlugo i szczesliwie nosic.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Ich mag die Schwarz-Weiß-Kombi ganz gern - aber mein Favorit ist definitif die mit dem Rock! Außerdem kommt das Muster je gerade wieder also auf jeden Fall behalten :)

    LG aus der EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  18. Izunia, ta kurteczka nie ma daty ważności:) Jest ponadczasowa! A w zestawie pierwszym, dla mnie bomba:)
    Buziaki i duuużo słońca:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :) LG Isa

      Usuń
  19. Żakiet ma wzór i krój ponadczasowy. Ja bym się nie pozbywała. Gdybyś jednak już nie mogła na niego patrzeć, to pamiętaj o mnie. Oba zestawy super! Jednak ja wybieram drugi zestaw.
    buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Soniu bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  20. oh ich liebe Hahnentritt! ein Klassiker! und in der Kombination mit gelb sieht das richtig frisch aus!
    lg mary

    OdpowiedzUsuń
  21. Beide Versionen sind sehr schön, wobei mir Version II einen Tick besser gefällt.
    Liebes Grüßle :)
    Gudrun von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liebe Gudrun vielen Dank für Deine nette Worte LG Isa

      Usuń
  22. Que chaqueta tan bonita y me gusta mucho en las dos propuestas! Un beso.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. kurze łapki czyli pepitka ma swój renesans i często sie pojawia w rożnych wersjach , Twój żakiet jest świetny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też jestem zdania, ze nie powinnaś pozbywać się tego żakieciku! Myślę, że świetnie będzie wyglądał w wielu stylizacjach! Też bardziej optuję za pierwszą stylizacją, bo jest tak bardziej wiosenna :-) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
  25. Ja bym ie pozbywała się tego żakietu, wyglądasz w nim pięknie, a z ta żółtą spódnicą, rewelacyjnie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo sie ciesze ze Ci sie podoba i dziekuje za komentarz :)

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za odwiedziny. :) Ostatnio też chodzę ciągle w płaszczyku z kurzą stopką. :)

      Usuń
  26. Izo oba zestawy są piękne,ale mi osobiście bardziej podoba się ten ze spódnicą. A żakietu się nie pozbywaj kurza stopka jest, była i będzie modna.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wonderful in every outfit, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  28. NEIN ich denke nicht, dass es Zeit ist das Jäckchen los zu werden. Es steht dir sehr gut, besonders die letzte Variante. BEHALTEN!!
    LG Cla

    OdpowiedzUsuń
  29. mam spódnicę w kurzą stopkę i ogromnie ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Izuniu, wyglądasz bombowo! Ja bym się tej kurzej stopki na Twoim miejscu nie pozbywała! W obu zestawach prezentuje się świetnie.
    Mam jeszcze jedno pytanko - strasznie podoba mi się Twoja biała bluzka - czy korzystałaś z jakiegoś konkretnego wykroju? Jaki ona ma rękawek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak korzystalam z wykroju z Burdy dokladnie nie pamietam ale podobna do tego NR. 117-10-2011-

      Usuń
  31. Wzór nadal bardzo na czasie i pasuje do wiosennych stylizacji:) Obie stylizacje bardzo udane;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No cos Ty Iza,chcialas pozbyc sie takiej perełki?Toż to klasyk,byl,bedzie i jest zawsze modny i na czasie.Nawet tak nie mysl.Zakiet bombowy,pasowac do niego bedzie niemal kazdy kolor,i czy to spodnica,czy portki zawsze bedzie pieknie.Mnie sie obie stylowki podobaja,pierwsza bardziej elegancka,a druga z pazurem i bardziej na luzie,ale w obu slicznie wygladasz.Nos,nos kobieto.Buziak.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahnentritt geht immer. Wie Du die Jacke gestyled hast sowieso. Ich mag beide Versionen, die Lederhose und den Bleistiftrock. Schick siehst Du aus.
    Lieben Gruß
    Sabine

    OdpowiedzUsuń
  34. Iza wtrącę swoje trzy groszy, ale chyba o to chodzi w komentarzach, niestety ja jestem szczera, jeśli chodzi o zestaw z żółtą spódnicą to czysta klasyka i pięknie wyglądasz, żakiet bardzo ponadczasowy, kiedyś na kurzą stopkę mówiło się pepitka, ale nie o to chodzi jak się to nazywa, podoba mi się ten zestaw, wyglądasz na atrakcyjną zadbaną i świadomą kobietę, natomiast ja osobiście nie przepadam za błyszczącymi spodniami bo wg mnie pogrubiają, wszystkie błyszczące tkaniny odbijają światło i poszerzają, poza tym spodnie mają krój zwężających nogawek bo jeszcze bardziej uwydatnia górę, i wg mnie te spodnie są ładne ale nie koniecznie dla ciebie, w spódnicy wyglądasz super. Mam nadzieję że się nie obrazisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cos Ty za co sie obrazac, tu ma sie szczerze komentowac jest milej widziane niz falszywe komplementy, ktore mysle tez sie tu nie zdarzaja, dziekuje bardzo ua szczera odpowiedz. Ja kupujac te portki bylam swiadoma ze nie sa ta w pelni dla mnie ale czasami tak mam ze nosze cos co nie jest bardzo korzystne dla mojej sylwetki, czy swiadomie czy nie, Pozdrawiam serdecznie i zapraszam dale do szczerych komentarzy

      Usuń
  35. W życiu nie pozbywałabym się takiego żakietu!!! Jest ponadczasowy i pewnie będzie modny zawsze!
    Pierwszy zestaw elegancki, ale z humorem - żółta spódniczka tak dobrze mu zrobiła:D
    Drugi pełen luz! Dziewczyny napisały, że portki nieco zadziałały pogrubiająco, ale myślę, że nie jest tak do końca. Gdybyś założyła do nich płaskie buty, to mogłoby tak naprawdę wyjść, ale szpila wydłużyła nogi!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hahnentritt ist doch im Moment noch so aktuell wie nie. Zumindest hier. Mit schwarz und weiß und anderen solchen Mustern.
    LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakiet jest Swietny. Wygladasz Iza swietnie w obu stylizacjach :) Moje zdanie zakiet zostaje :)))))
    Pozdrawiam I sle buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi,
    zu später oder zu früher stunde. wenn gelb vielen leuten nicht gefällt, so gefällt es mir sehr gut. allerdings finde ich es kombiniert zu schwarz etwas hart.
    die jacke gefällt mir zu schwarz wieder besser. aber das ist geschmackssache.
    ich würde auch durch einen gürtel nicht betonen, sondern eher ablenken. der blick geht auf den gürtel und so auf die schwachstellen. leider ist oftmals nicht so bewußt.
    liebe grüßle eva

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest modna i będzie nadal, nie wyrzucaj,sama mam 1 sztukę i chodzę od dawna /tez żakiet/, mnie bardziej podoba się ze spodniami ale możesz chodzić w obu zestawach...pozdrawiam cieplutko...u mnie prawie wiosna ale w weekend ponoć wraca...zima...brrr!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie strasz i takimi myslami jeszcze ja przywolasz!!! Dziekuje za komentarz !!!

      Usuń
  40. Ja jestem za zostawieniem, bo prawie nie z chodzi z pola mody-że tak się wyrażę. Jestem za pierwszym zestawem bo dodaje blasku ten żółty kolor, wiosenny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziekuje za komentarz i usciski poslam;:)

      Usuń
  41. Kurza stopa! nie wywalaj jej! Iza szczególnie pierwszy zestaw wpadł mi w oczęta :D Gorące całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Perfect outfit with the yellow skirt! You look gorgeous! The other outfit is very modern and I also enjoy wearing those pants!
    Have a lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi sie zestaw pepitki z żółtą spódniczką! Choć w drugim biała bluzka z falbanką w połączeniu z pepitką wygłada rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mir gefällt der gelbe Rock sehr gut, tolle Kombination mit der Jacke, schaut toll aus.
    Liebe Grüße
    Gaby
    Stylish-Salat

    OdpowiedzUsuń
  45. Isabella. Kocham swoje dwa zestawy.
    Pierwszy z żółtym spódnicy jest wiosna i bardzo ładnie wyglądają z nim.
    A druga jest czarno-biały jest zawsze w modzie i zawsze elegancki.
    Nie będę cię często komentować, ale mój czas jest wystarczająco tylko do niektórych rzeczy.
    Uściski i wiele dzięki za miłe komentarze. Zawsze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ich mag das Hahnetrittmuster sehr gerne. Besonders gut gefällt mir die Kombi mit dem gelben Rock.
    LG
    Ari-
    Ari Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  47. Wonderful in both ensembles, dear Isabella.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie cudowne spodnie! :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Version 2 ist mein Favorit weil ich die Hose so cool finde!

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam pepitkę, a marynarka jest wręcz cudowna.
    Stworzyła Pani piękny zestaw z żółtą spódniczką. Korale dodały elegancji całej stylizacji.
    Ze spodniami również bardzo ładnie.

    P'ozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo mi się podoba drugi zestaw pod warunkiem ,że założysz klasyczne czarne spodnie.Jest super.A pepity nie wyrzucaj. Będzie zawsze na czasie.Całuski.

    OdpowiedzUsuń