piątek, 24 października 2014

Blau

Hi
Nie bede was straszyc moimi obecnymi kilosami ani chorym jeszcze wygladem. Pokaze moje zdjecia zrobione albo wczesna wiosna albo kiedys tam, w kazdym badz razie naleza juz do przeszlosci, niestety. Czasami kiedy musialam sie ubrac w cos innego niz dres, albo pizamka szpitalna jakas sila podswiadoma ciagnela mnie do koloru blu. Kolor ktory ostatnio nosilam z wielka niechecia zreszta, w szkole podstawowej. A teraz…. Czyzby krag sie powoli zamykal???

Dzisiaj uwazam ze kolor ten jest piekny i twarzowy, Popatrzcie zreszta same:

Ich möchte euch  mit meiner aktuellen Kg und die Kranken Erscheinung, nicht erschrecken deshalb 
zeige  ich Ihnen meine Variationen über die Farbe Blau. Ganzen Sommer über, habe ich entweder in
 Joggings Anzug oder Pyjama verbracht, aber wenn ich  mich z.B. ''öffentlich'' zeigen musste, vor allem
 Ausgang zum Arzt (:) :)) habe ich immer etwas in der Farbe Blau ausgesucht. Farbe,
 deren größten Teil meines langen Lebens ich gehasst habe und wie !!! Und plötzlich, ich weiß nicht
 warum, und weiß nicht wann, ich fühlte mich zu diese Farbe hingezogen. Und hier ist das Ergebnis:










 spodnie,bluzka i wdzianko, naszyjnik -  Zara

reszta niewazna jest


Hose, Bluse und Jäckchen, Halskette - Zara
der Rest ist nicht wichtig

43 komentarze:

  1. Zaiste fajnie wyglądasz , bluzka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też gna w te rejony kolorystyczne, chociaż nie bardziej niż w szarości. Zamykajacy się krąg - toś wymyśliła! :) Świetna bluzka i to wdzianko na niej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tym niebieskim Izuniu!!! Kręgi miejmy gdzieś! Oby do przodu! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Taro oby do przodu tak tak :)

      Usuń
    2. Pewnie! Śmiej się na przekór wszystkiemu. Wiem, że łatwo mi tak mówić, bo jestem zdrowa, ale mam przykład mojej mamy, która w ciężkiej chorobie nadrabiała humorem i chyba dzięki temu tez wyzdrowiała:)
      :*

      Usuń
  4. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze Izo. Nie wymyślaj żadnych kręgów. Niedługo wrócisz do siebie i znowu zobaczymy Twoją uśmiechniętą buzię. Dużo zdrowia życzę.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, jak dawno tu nie byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, niebieski/granat od jakiegos czasu wrocil do lask. Tobie jest w nim ppieknie! I buciki jakies fajne widze...
    Pozdrawiam Izunia, wracaj do formy!!! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu te butki sa rewelacyjne ale jakos nie potrafilam uchwycic ich uroku, a dzieki i buziaki

      Usuń
  7. bardzo ładnie Ci w niebieskim
    zestaw idealnie dobrany a buty fajnie ożywiają całość :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Liebe Isa,
    blau steht dir wirklich gut. Eine Zeit lang habe ich diese Farbe auch aus meinem Kleiderschrank verbannt und im letzten Jahr aber wieder entdeckt. Blau solltest du öfters tragen.

    LG Sabine

    OdpowiedzUsuń
  9. Halllo Isabelle,
    ich war heute auch in blau gekleidet und bekam nur positive Resonanz . Sieht auch bei dir prima aus auch zu deinen schwarzen Haaren.
    Lieben Gruß Eva,
    ich mag heute nicht mehr polnisch schreiben, aber das nächste Mal dann.

    OdpowiedzUsuń
  10. Izo pięknie Ci w niebieskim. Noś go dużo. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze, wdzianko śliczne - idealna długość, ja mam zawsze z tym problem, przez co żadnego wdzianka praktycznie nie noszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tym odcieniu niebieskiego. Bardzo fajne butki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak butki sa super dziekuje, ide teraz do Ciebie poczytac :) :)

      Usuń
  13. W niebieskim Ci baaardzo do twarzy. Ja uwielbiam ten kolor. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz:))piękna jest ta bluzeczka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Servus,
    ich lieeeeeiiieeebe dieses - genau dieses - Blau. Und ich finde es steht Dir ausgesprochen gut. LG und weiterhin gute Besserung. LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie dobrałaś kolory.
    Czytam każdy Twój wpis,miałam łzy w oczach widząc Cię w sali szpitalnej,ale bardzo się cieszę że już jesteś z nami pełna werwy.Wszystkiego najlepszego,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och Danusiu jak mi milo, sciskam serdecznie i dziekuje

      Usuń
  17. Niebieski i granaty zawsze były w mojej szafie choć przyznaję, że raz było ich więcej, innym razem mniej, teraz jest więcej ale ja tak mam, zmienna jestem ha!ha!
    Bardzo ładnie Ci w tym kolorze Iza więc noś, pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak bardzo twarzowy kolor i dobrze Ci w nim, życzę zdrówka... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Brunetkom tak pięknie w niebieskim. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze. Piękna bluzka i buty.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń