wtorek, 21 października 2014

Plaszcz dla mnie/ Mantel für mich ??

Dziewczyny pomozcie!!  znalazlam dobrze zlezakowany piekny popielaty material i mam zamiar z niego zrobic jakas narzutke na siebie, ale co. Po glowie mi sie placza takie pomysly:

Hilfe!! Im Keller fand ich ein gutes Stoff in einem schönen silbergrau ,ich möchte davon ein Art Umhang zu nähen. Ich habe solche Ideen, 
Welches Modell passt zu meine Figur am besten???oder lieber soll ich Sack sagen? :)









A to jest moj faworyt..
Hier mein favorit

..
i cos mojego letni plaszcz z organzy, granatowy, uwielbialam go nosic.Plaszczyk ma  lekka podszewke i moim zdaniem jest cudny, A wy co o tym sadzicie??

und etwas von mir genäht, Sommermantel aus Organza, marine, liebte es tragen. Mantel hat ein leichtes Futter und meiner Meinung nach ist sehr schön, 













 cdn..... fortsetzung folgt.....

27 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liebe Isa,
    ich finde deinen Sommermantel sehr schön. Der Schnitt des letzten Mantels würde gut zu dir passen. Ich mag die 3/4-Ärmel.

    LG Sabine

    www.blingblingover50.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vielen Dank Sabine, ich habe mich doch zu anderem Mantel entschieden Nr.: 6

      Usuń
  3. Servus, der blaue Mantel ist sensationell schön. Von den "Mustern" gefällt mir in der linken Reihe der 2. von oben am besten. Der Kragen ist super. LG Sunny

    OdpowiedzUsuń
  4. Hallo liebe Isabella,
    ich würde den 1. Mantel oder den cremfarbenen darunter nähen. Bei dem Mantel mit den 3/4 Ärmeln würde ich immer frieren. Das wäre mir selbst im Herbst zu kalt. Und immer einen dicken Pullover drunter ziehen, ist doch auch nicht so schön :o
    Ganz liebes Grüßle schick ich Dir.
    Gudrun :) von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mit dem 3/4 Ärmel hast Du recht, deshalb werde ich keine 3/4 mehr nähen, aber den Rest bleibt. Den creme farbene Mantel ist sehr schick, die Entscheidung ist noch nicht gefallen. LG

      Usuń
  5. Nie przepadam za płaszczami, ale Twój letni płaszczyk robi naprawdę wrażenie! - świetny jest! :-) Z zimowych podobają mi się te na czwartym i piątym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz Iwonko, ciezko jest sie zdecydowac, chudzielec cokolwiek zalozy dobrze wyglada a my grubaski to musimy sie natrudzic zeby jako taki efekt osiagnacBuzka

      Usuń
  6. Nie przepadam za nimi ale Pani płaszcz ładnie prezentuje się.Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Izo,jeśli mogę Ci radzić daruj sobie raglany, tuby i pudełka.. Najlepszy będzie jak najprostszy. Taki jak ten biały /obok tego w kratkę/. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz Krysiu, ciezko jest sie zdecydowac, chudzielec cokolwiek zalozy dobrze wyglada a my grubaski to musimy sie natrudzic zeby jako taki efekt osiagnac. A i tak zawsze bedziemy grube... Pozdro

      Usuń
  8. Ciekawy jest płaszczyk z organzy, jeszcze nie widziałam z tej tkaniny takiego cuda... jeśli chodzi o rade to mnie się podoba pierwsza pozycja z futrzakiem, Twój faworyt też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje serdecznie za komentarz, mnie rowniez podobaja sie ale widzisz co mowi fachowiec nie dla mnie, pozdrawiam

      Usuń
  9. Twój ma ładny kolor, który Ci pasuje i widać, że bardzo cienki jest. A podoba mi się pierwszy i szósty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklaniam sie tez do 6-tki, ale chyba zrobie inne rekawy...

      Usuń
  10. Mnie się podoba ten jasny z paskiem, Twój z organzy świetny, ładny kolor.
    Pozdrawiam Iza cieplutko, świetnie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest sliczny Basiu ale chyba by powiekszyl jeszcze moj i tak duzy biust, chyba 6-tka Buziaki

      Usuń
  11. Mnie najbardziej podoba się propozycja nr. 6:)))Twój płaszczyk jest świetny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Reniu coraz bardziej sie przekonuje do tego fasonu, i chociaz ze mam juz kilka takich prostych to biore sie za krojenie....

      Usuń
  12. Mi sie strasznie podoba kroj pierwszego... lubie takie "zwezane dolem"...
    A Twoj z organzy jest cudny ... "pod slonce" widac jak pieknie przeswituje i wydobywa sie wowczas cala jego oryginalnosc! Wygladasz w nim swietnie!
    Pozdrawiam Izunia i zdrowka zycze Kochana!!!
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  13. Iza cieszę się że jesteś :)))mam nadzieję że Twój optymizm szybko powróci :D :D życzę dużo zdrówka.
    Bardzo ładnie Wyglądasz w tym płaszczyku, świetnie Ci w tych kolorach! a co do płaszczy to mnie też się podoba ten ostatni ale też ten jasny z paskiem, ten pierwszy z futrzakiem też super. Ciężko wybrać ,wszystkie fajne. Ja ostatnio uszyłam z wełny parzonej ,bardzo podobny do tego pistacjowego tylko kieszenie są w szwach. Bardzo szybko się go szyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hallo Isabella,
    der Mantel ist wunderschön geworden.
    Frage: welches Schnittmuster hast du verwendet? Ist es ein Burda Schnitt? Mir gefallen die Ärmel so gut.
    Viele Grüße
    Astrid

    OdpowiedzUsuń
  15. Muito bom este seu  blog de moldes grátis tem muitas  ideias criativas para fazer em casa

    OdpowiedzUsuń