poniedziałek, 15 grudnia 2014

Burda szok / Burda Schock



Wstrzasnieta do glebi ostatnim wydaniem Burdy postanowilam ze MUSZE sie z Wami podzielic moim wstrzasem. Wertujac dzial plus, z nadzieja ze ujrze cos fanego, natknelam sie na to:


Ocencie same czy takie cos moze nosic kobieta, ktora ma troche wiecej kg. NIE, absolutnie nie. Ja uwazam ze kobieta przy kosci (Ha ha ha) zawsze bedzie kobieta przy kosci obojetne co zalozy, roznica jest taka ze mozna wygladac na to ze sie ma wiecej przy kosci albo troszke mniej. A to co zaserwowala nam styczniowa Burda sprawi ze kazda kobieta przy kosci wyglada jak  duza bezksztlatna masa ciala. Na potwierdzenie tego ze gruba zawsze bdzie grubo wyglac moja niby wyszczuplajaca sukienka !! Rowniz uszyta na podstawie wykroju z Burdy 09.2014


Als ich die neueste Ausgabe der Burda gesehen habe war in die Tiefen erschüttert. Habe ich beschlossen, mit Ihnen meine Schock zu teilen. Beurteilen Sie selbst, ob so etwas kann eine Frau, die ein wenig mehr Pfund hat zu tragen hat. Nein, absolut nicht. Und was uns mit der Januar-Burda serviert wurde ändert jede Frau ü 70Kg   in ein Monster. In Bestätigung dieser dass eine korpulente Frau immer korpulent aussieht meine Schlankheits-Kleid























Dziekuje serdecznie za odwiedziny i komentarze

Vielen Dank für Ihren Besuch und Kommentare

54 komentarze:

  1. Piękna,cudowna sukienka.Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo liebe Isabella,
    Dein Kleid gefällt mir sehr gut und es steht Dir hervorragend. Auch finde ich, dass Dir die etwas kürzeren Haare sehr gut stehen. Dazu noch die schöne Brille... Einfach top :)
    Liebes Grüßle an Dich.
    Gudrun :) von Baustelle "Leben"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danke Dir Gudrun, die Brille sind auch ganz frisch und von Formoo, deshalb sehr günstig.LG Isa

      Usuń
  3. Oglądałam wczoraj styczniową Burdę i nie znalazłam ani jednego ciekawego modelu. Wyjątkowe maszkarony i dziwadła.
    Twoja sukienka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. calkowicie sie z Toba zgadzam zaluje ze mam Abonament, wyrzucone pienidze Dziekuje za komentarz pozdrawiam

      Usuń
  4. Fantastyczna sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moniko i ciesze sie ze Ci sie podoba, pozdrawiam

      Usuń
  5. Zapowiedzi styczniowej burdy też mnie nie zachwyciły, jeszcze najlepsze z wszystkich dziwacznych modeli były te dla ciężarnych... Za to Twoja sukienka i Ty w niej zachwycacie!!! Wow! Po prostu fantastycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powaznie , to sie ciesze bo mnie tutaj w biurze troche skrytykowali, buziaki Iwonko

      Usuń
  6. wow, świetna stylizacja:) Sukienka bardzo mi się podoba. Czerwień i czerń to Pani kolory. Wygląda Pani świeżo i bardzo elegancko:)

    Oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie:
    www.katewo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiu fiu fiu wyglądasz Bosko ! Genialnie optycznie wyszczuplajaca sukienka . Masz 100% racji . Fason jest ważny.
    Właśnie fason , nie pokutny worek !
    Fajnie Cie widzieć ! Prosze częściej !!!!
    Jak sie czujesz ?!?! Mam nadzieje , ze te zdjecia aktualne , nie z archiwów :):) bo wyglądasz na nich kwitnaco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sa zdjecia sprzed kilku dni, i niesamowicie sie ciesze ze Ci sie moja kiecka podoba, bo po krytyce w biurze mialam mieszane uczucia, pozdrawiam

      Usuń
  8. Moim zdaniem /i tu masz rację Izo/ dwa pierwsze zdjęcia przedstawiają ubrania jeszcze bardziej pogrubiające. Twoja sukienka natomiast byłaby wyszczuplająca, gdyby po pierwsze była uszyta nie z błyszczącego, skóropodobnego materiału /taki materiał zawsze pogrubia/, po drugie, gdyby po bokach miała mniejszy wzór, a po trzecie, gdyby nie była dla Ciebie przynajmniej o jeden rozmiar za mała. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow ale mnie skrytykowalas, to blyszczace to skora prawdziwa, ja tam uwazam ze, z grubego nie zrobi sie chudego i nosze to co mi sie podoba, ale serdecznie dziekuje za merytoryczna krytyke. Poniewaz ten model bardzo przypadl mi do gustu beda nastepne Pozdrawiam

      Usuń
    2. Patrzę nie niczego o czym pisze Krystyna nie widzę :)
      Skóra błyszczy w na zdjęciach od lampy , a poza tym zdjecia zawsze nam dodają rozmiaru ;)
      Głowa do góry , moje zachwyty były szczere :)
      Koniecznie użyj sobie taka w zieleni !!!

      Usuń
    3. Izo nie skrytykowałam Cię, tylko odpowiedziałam na pytanie, dlaczego ta sukienka mimo wyszczuplającego fasonu, jednak pogrubia. Nie odbieraj tego osobiście. Sama wywołałaś ten temat i sama napisałaś cyt. "Na potwierdzenie tego ze gruba zawsze będzie grubo wyglać moja niby wyszczuplająca sukienka !! " Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. I jeszcze jedno masz rację, że z grubego nie zrobi się chudego, ale poprzez odpowiednie fasony, kolory i wzory można sylwetkę sporo optycznie wyszczuplić. Trzeba tylko wiedzieć jak i tego chcieć. Zajrzyj do Basi /bastamb/..Ona to świetnie potrafi.

      Usuń
    6. Aniu zielen pomysl swietny, a juz niedlugo bedzie garnitur z zakardowej tkaniny ze skora.J
      Krysiu ja ide na zywiol, lubie lamac schematy, a standarty nie sa ciekawe, czasmi wyniki sa fajne czasami gorsze,nie jestem stylistka, jestem zwykla starsza pania po 60-ce ktorej szycie sprawia ogromna przyjemnosci lubie sie dzielic moimy uszytkami, niezaleznie od tego czy sa poprawne. Dla mnie to fajna zabawa Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    7. Przecież ja to wszystko rozumiem. W tym przypadku jednak sama wywołałaś temat, to się wypowiedziałam.

      Usuń
  9. Izunia! Jak miło Cię widzieć! Zdrówko dopisuje? Czy to teraźniejsze fotki? Super wyglądasz!
    Ja już od dawna nie kupuje burdy. Popsuła się już jakiś czas temu.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nie kupuj bo nie warto, powoli dochodze do siebie, dziekuje i caluski sle

      Usuń
  10. Faktycznie modele z najnowszej burdy są koszmarne i to nie tylko w dziale Plus. Twoja sukienka jest ciekawa a działałaby bardziej wyszczuplająco gdybyś zamieniła materiały : czyli kratka po środku a skórzane (najlepiej ) matowe dodatki po bokach. A krytyką biurową nie ma się co przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mowi sie ze prawdziwa cnota krytyk sie nie boi hi hi hi.Dziekuje za komentarz i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Moim zdaniem sukienka jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba to zestawienie materiałów, myślę, że krytyka mocno przesadzona.
    A te dwa worki z burdy to koszmar, sama przeglądam zawsze wszystkie wykroje i często się dziwie, że w dziale dla puszystych tak często są wykroje, które pogrubiłyby nawet anorektyczkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak mysle, bylam na w niej na imprezie swiatecznej i panom sie bardzo podobalam, gorzej z paniami, pozdrawiam

      Usuń
    2. Haha ha i to troche et znaczkiem zé wygldalas zbyt séksownie ,.. ;);)

      Usuń
  12. Piękna sukienka w świetnych kolorach :) Wygląda w niej Pani rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your burgundy dress! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Izunia!
    Napisze tak: dla mnie nie liczy sie sam fason i czy do sylwetki pasuje, ale jak sie danmy ciuchu ktos czuje (sama stosuje taka zasade). Jasli ktos lubi "worki" - wolna wola!!! Moze i na te z Burdy znajda sie amatorki;)
    A Ty Izunia nie jestes wcale gruba! Masz piekna, kobieca sylwetke, a ta sukienka ktora masz na sobie nie ma za zadania jej tuszowac, ale podkreslac!!! Coo zreszta genialnie robi...:) Wygladasz przeslicznie, nie rozumiem skad ta krytyka...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu no coz Krysia fachowiec, wiec wiecej widzi, ja tam ciesze sie ze moja kiecka Ci sie podoba i posyk´lam Ci usciski

      Usuń
  15. Moim zdaniem sukienka jest ładna i nie wyglądasz w niej grubo. Kolor bordowy pasuje do Ciebie. Osoby krytykujące trochę przesadzają, serio, jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie za i ciesze sie ze Ci sie podoba, pozdrawiam

      Usuń
  16. Propozycje Burdy na nie, strasznie pogrubiają.
    Kolor sukienki świetny, ja osobiście nie lubię takich materiałów skórzanych, źle się w nich czuje a więc nie dla mnie. Jakoś mi za sztywno. Z czarnym płaszczykiem jest super.
    Widzę, że już czujesz się lepiej...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu lepiej sie czuje, pomimo ogromnego smutku w sercu po stracie kochanej sunieczki, Jezeli chodzi o skore to ja uwielbiam i gdzie tylko moge to nosze. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Co to w ogóle jest, bufiasty kombinezon? I to jeszcze błyszczący? Jakoś mi to zupełnie nie pasuje!
    A Twoja sukienka Izo cudna i pięknie leży!

    OdpowiedzUsuń
  18. Was für ein schönes Kleid und Du siehst fantastisch aus damit! Die Farbe steht Dir super <3
    Für mich bist Du wunderschön!

    Hab eine schöne Weihnachtszeit <3

    Liebe Grüsse,
    Kira

    schuhRei.ch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liebe Kira ich fühle mich geschmeichelt, vielen Dank und Dir auch Frohe Weihnachten

      Usuń
  19. Nie popisali się! Z kobiety o ładnych kształtach zrobili bezkształtna masę:/
    Twoja sukienka jest rewelacyjna! Podkreśla figurę!

    Przepraszam, że dawno nie zaglądałam Izuniu do Ciebie, ale najpierw choróbsko mnie rozłożyło, a nedawno miałam rodzinną wizytę:)
    Poprawię się i pozdrawiam Cie cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawa Taro ja jeszcze rzadko tez jestem, buziaki

      Usuń
  20. No Twoja sukienka z tymi przedstawionymi o wiele, wiele lepsza.Nie ma co porównywać. Uważam, że świetnie ją pokombinowałaś ze wzorem i kolorem. Tuszą się nie martw, bo to wiek i leki nam też dokładają. Dalej szyj i bądź sobą. A znając wypowiedzi p. Krysi to mówi wprost to co myśli, więc nie bądź na nią zła - to wynika z zawodu i jej spostrzeżeń. Warto uwagi analizować i wyciągać wnioski. Życzę Tobie zdrowia i pogody ducha oraz wewnętrznej siły na te Święta. Niech będą rodzinne w miłej atmosferze. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie jestem zla, i jej uwagi wezme sobie do sercs,. Te cholerne leki u mnie zatrzymuja wode w organizmie, powinnam duzo pic a sie niechce. Pozdrawiam idziekuje za mile slowa

      Usuń
  21. Liebe Isa,
    du siehst zauberhaft aus in deinem Schlankheitskleid. Mir gefällt auch deine Frisur und die Brille. Und mit den Burda-Schnitten gebe ich dir völlig recht: Wer soll das tragen?

    LG Sabine

    www.blingblingover50.de

    OdpowiedzUsuń
  22. Od paru lat Burda mnie rozczarowuje ,nie korzystam.Fasony ciężkie ,bez polotu - niestety nie zachwycaja mnie. Natomiast warto korzystać z wykrojów ale też nieco je modernizować na własne potrzeby. Pozdrawiam Izu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty powinnas tam projektowac , Musze powiedziec ze troche roboty jest przy Tych Twoich projektach...Buziaki

      Usuń
  23. Izuniu, jesteś piękną kobietą, już to pisałam. W sukience wyglądasz świetnie. Masz rację, że osoba przy kości nie zmieni się cudownym sposobem w chudzinę, ale odpowiednio dobrane ubrania sprawiają, że może ona wyglądać niesamowicie elegancko, stylowo i z klasą, i to dotyczy właściwie każdej figury - źle dobrane ubrania zepsują nawet najlepszą figurę. Twoja sukienka jest właśnie dowodem na to, że niezależnie, ile kilogramów pokazuje waga, można wyglądać elegancko i z klasą. Podoba mi się ona bardzo :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miod na moje serce, dziekuje Ci serdecznie, jednakowoz slowa Krysi wezme pod uwage... Usciski

      Usuń
  24. Eine gute Idee, dieses Schlankheitskleid! Durch die Schnittführung wird gut von mancher "Zuviel"-Rundung abgelenkt! Bei dem Burda-Schnitt hingegen wird sogar bei superschlanken Frauen ein "Zuviel" erzeugt ... seltsam sieht das aus...
    Herzliche Grüße, Traude

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz ..też bym tak chciała.I wyglądać i szyć :)
    A co do wykrojów - zgadzam się.Dlaczego wszyscy myślą ,że jak ktoś ma figurę inna od modelki musi tak wyglądać.To samo obserwuję u nas w sklepie z "dużą" oraz "czarną" odzieżą.Masakra
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń